Åska när man rider? - Nej Tack!

Var ute och red för en liten stund sedan, pappa fotade och det var jättehärligt väder men lite blåsigt.
Kommer lägga ut bilder lite senare när jag duschat.
Men på vägen hem så hörde jag en liten åsk-knall ganska långt bort och började rida lite snabbare. Då helt plötsligt öppnade sig himlen och det fullkomligt öste ner. Jag blev drypande blöt på 30 sekunder och Azzim vägrade gå framåt, han bara ställde sig med rumpan mot regnet. Då ser man en blixt och någon sekund efter en hög knall. Azzim reagerade men inte så mycket som jag hade trott. 
Fortsatte till stallet, åskan var rakt över. Jag hann tänka, asså vad gör jag om han slänger av mig och skenar rakt ut i gatan?
Men det gick bra och vi tog oss hem, något skakis bara C:


Postat av: Jonna

Usch så jobbigt när himmlen bara öppnar sig så plötlisgt!

Tur att ni kom hem bra sen ialalfall :)

2011-08-28 @ 19:51:04
URL: http://Hastsport,webblogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på http://www.designadinblogg.se - Redigerad av Cecilia Hanson