Cecilia & Azzim

Här kan du läsa om Cecilia & Azzim.
Cecilia Hanson heter en av de två tjejer som "driver" denna bloggen. Jag är 16 år ung (^^) och bor i Onsala, som ligger några mil söder om göteborg. Just nu går jag inte något gymnasium eftersom jag har bestämt mig för att hoppa av teknikprogrammet på aranäs.
Man skulle kunna beskriva mig med ett ord; det ordet skulle isåfall vara hästnörd. Har inte haft möjligheten att ha egen häst men nu har jag en foderponny som heter Azzim. Tävling är inte något som jag prioriterar men jag hoppas på att komma ut och tävla lite efter att jag lärt känna Azzim.

Azzim är en 16 eller 18 år gammal d-ponny på 147,7. Anledningen till att ägaren inte vet hur gammal han är är att han förut har blivit vanvårdad och de visste inte vilket år han var född. Azzim har ett väldigt speciellt utseende, han har nämligen en medfödd missbildning som innebär att hans ena öra är ihopväxt på toppen.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på http://www.designadinblogg.se - Redigerad av Cecilia Hanson