Hoppning 21 augusti

Har jobbat hela dagen idag och det är därför min uppdatering har varit ganska så kass. Efter jobbet drog jag ner till stallet med moppen och mötte upp min stallkompis Amanda, vi började att bygga fram lite hinder i paddocken och byggde en liten bana. Hoppningen idag gick så sjukt bra, det va inga konstigheter, utan han bara körde sitt rejs, har aldrig kännt mig såhär trygg på han i hoppningen förut så jag är verkligen nöjd. Det är detta vi verkligen har väntat efter, en häst som faktist drar mot hindra och vill hoppa! , inte en häst som backar av och är rädd och stannar på varje hinder eller lättaresagt varje bom(?)
Provade även att hoppa med det nya bettet idag, vilket var ett eggbett med gummi! Funkade också jätte bra, det känns som jag verkligen fick tillbaka honnom lite mer!



Blev inga bilder från idag men här fick ni några från en annan dag! :)


Postat av: Sandie

Åh, det måste vara helt underbart att ha en egen häst! Vill sååå gärna ha det. Men mamma säger att det är för dyrt med att ha hästar. Suck Hatar att nästan allting är för dyrt. :(

2011-08-23 @ 11:46:56

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på http://www.designadinblogg.se - Redigerad av Cecilia Hanson