Internet fungerar igen!

Nu har äntligen internet kommit igång igen och jag kommer kunna uppdatera bättre igen. Tycker det är väldigt roligt att vi redan har 30 unika besökare efter två dagar, om det är något ni saknar eller något önskemål om vad vi ska skriva om så kommentera!
Idag så var jag helt ensam i stallet, lite ödsligt faktiskt;) men ändå härligt! Red azzim i padocken idag igen och känner nu redan från början att vänster varv kommer vara svårare än höger.
Måste sova nu eftersom jag ska till Ullared tidigt imorgon, får se om jag hinner slängs in ett inlägg innan jag åker, men annars kommer sett ett när jag kommit hem. :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på http://www.designadinblogg.se - Redigerad av Cecilia Hanson