besviken

Beklagar verkligen den dåliga uppdateringen men vissa dagar har man mycket annat att göra.
Idag har jag varit i stallet i princip hela dagen. Var ute och red med två vänner och det var jättemysigt bortsett från en sken-tur mitt i allt. Azzim tyckte inte det var kul att bli lämnad ensam när han skulle kissa så när ha nvar klar satte han av i en sån fart att jag trodde han skulle gå omkull - fruktansvärt äckligt!

Sedan skulle jag ha tävlat en liten clear round på måndag, 50 cm och 70 cm - har ju bara hoppat honom 1 gång. Men så kan inte pappa köra transport eftersom han är på kurs. -.-" Så typiskt! Blir arg ^^ , varför just denna måndagen?!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på http://www.designadinblogg.se - Redigerad av Cecilia Hanson