Blir sjukt trött på mig själv.

Först när jag kom upp till stallet idag så såg jag Azzim stå där utan regntäcke, (det har regnat under dagen) och första tanken var ba; Vad har han nu gjort med sitt nya täcke? 
Men klantig som jag är, så har jag såklart glömt täcket när jag rycktade honom igår och då hade hon som släppte ut hästarna inte hittat det.  As clever as always.

Jag mockade och det var sjukt jobbigt, cry?, men det är faktiskt så att Azzim kissar sjukt mycket och jag var tvungen att vända allt innehåll och sedan verkligen ta bort det som är blötast. Det luktar ju sjukt mycket amoniak!
Sedan när jag skulle ta in Azzim så var dej jätteblött i hagen och lyckad som man är trampar jag rakt ner i en lerpöl och håller på att ramla omkull. Jag lyckades att inte ramla men hela min fot blev dyngsur och lerig. Som tur var hade jag inte på mig stövlarna som jag rider i.

Borstade och sådant. Red till den paddock som jag skulle träna för Sandra Gustafsson. På väg dit var det några små ungar som hoppade studsmatta och sparkade boll så Azzim fick dampet och blev svin nervös. Så när vi kommit förbi dom så var han rädd för varenda liten sten.

Men det jag stör mig på mest är mig själv. Är det någon mer än jag som har problem med att hålla yttertygeln stadig? För det går verkligen inte. Det är det enda jag tränar på just nu.
Någon som har ett tips på hur man kan förbättra detta? - isåfall kommentera, kommentera, kommentera!
Hade uppskattats enormt!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på http://www.designadinblogg.se - Redigerad av Cecilia Hanson