Cecilia dissar..

När man tänker dissa, då är det väl vanligast att dissa en produkt eller så.
Men jag tänkte faktiskt dissa de flesta inom hästsporten.
Nu säger jag inte att alla är så, men de flesta inom ridsporten är så fruktansvärt snobbiga och bortskämda. De tar allt förgivet och förväntar sig att ha alla de nyaste och populäraste produkterna.
Själv är jag väl en ganska naturlig tjej som kämpar för att köpa saker och för att vi ska ha råd att ha Azzim. Jag tar inte för givet att få saker från mamma eller pappa. 
Samma sak för Paulina, som köpte Bandit för sina egna pengar.
Så jag ger fetaste dissen till de snobbiga inom ridsporten som alltid sätter sig på de som "inte är lika duktiga", de som inte har den dyraste utrustningen".



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på http://www.designadinblogg.se - Redigerad av Cecilia Hanson