DAG 2 - 10 fakta om mig + en bild

Ja, jag har ju redan skrivit ett inlägg om 5 sanningar. Men om jag ska säga 10 nya saker om mig själv skulle det vara;

* Jag är 168cm lång
* Jag är 16 år
* Fyller år den 10;de april
* Mitt fullständiga namn är Anna Cecilia Hanson, alltså är mitt andra namn framför mitt tilltalsnamn (;
* Jag tycker om att vara själv, men också att vara med kompisar
* Mitt självförtroende ligger på 0
* Min favorit färg är grå, svart, vit och lila.
* Jag skulle inte klara mig utan min mobil,
* En sak som jag älskar är att färga håret: Mitt hår har varit rött, blondt, brunt, svart, delvis rosa, blå slingat och
* Jag hatar sånähär saker med att skriva upp saker om sig själv, för jag kommer bara på skit saker (:



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på http://www.designadinblogg.se - Redigerad av Cecilia Hanson