förlåt :3

Förlåt för dålig uppdatering i slutet på denna veckan, men ibland kommer det saker ivägen som gör att man inte hinner blogga :3

Med Azzim går det iallafall bra förutom att han nog är kort i musklerna bak. Vilket gör att det är svårt för honom att gå i rätt form.
Igår så red jag i paddocken och fick först "uppdraget" av Frida att trava honom i "ökad" trav i 1 minuter, gud vad jag har tappat konditionen, haha xD
Och sedan fick jag rida som vanligt, det gjorde faktiskt saken mycket bättre. Han hann värma upp ordentligt med bakbenen.

Idag ska jag rida ut med Rebecca och kanske Pernilla, Kommer bli jättemyys.

Uppdaterar mer sedan :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på http://www.designadinblogg.se - Redigerad av Cecilia Hanson