ny spellista!

Nu har jag fixat en ny spellista på spotify som jag ska ha när jag rider, innehåller bla. September, Adele, Paramore och Justin Bieber (O.o').
Har aldrig gillat Justin, men han har någon bra låt faktiskt :)
Ska till stallet vid 1 och mocka, borsta rida. Inget roligt att skriva om just nu.
Har precis ätit frukost, kollar på TV och trökar. Är precis klar med att skriva ett brev till min svenska lärare som handlar om mig, intressen och mina kunskaper i svenska. Och svarat på några frågor om en novell ^^
kul!  fast nää..
Var på Svenskridsport och Börjes igår, blev ett nytt schabrak. Jag som inte ska köpa mer saker!
Men det var så fruktansvärt fint så jag kunde inte lämna det där.
Bild kommer sedan :D


Postat av: azzims ägare

Fina Azzim! synd att du förstörde våran ponny så fruktansvärt bara, att vi var tvugna att avbryta kontraktet pga. att du inte kunde sköta honom... pinsamt! Så som han ser ut på bilden skulle han sett ut nu med... tyvärr fick vi tillbaka en ponny som bara var skinn och ben. Tyckte det stod i din blogg att det fanns täcken att lägga på när man klippt, glömde du det själv eller? eftersom azzim lyckades få 1 dm päls på ca1 månad? det är nästan så vi vill göra en anmälan! men det är inte ens värt det! jag är så stolt över azzim som kastade av dig när du red! (eftersom han aldrig kastat av någon annan)

2012-01-03 @ 00:50:38

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på http://www.designadinblogg.se - Redigerad av Cecilia Hanson