Tråkigt inlägg?

Hej alla bloggläsare! Har fått en ny dator från skolan så jag kommer att föröka uppdatera mer nu på raster osv så det kommer säkert dyka upp lite inlägg under dagarna också och inte bara på kvällarna näe man annars har tid!
Dock har jag inga bilder på datorn ennu men jag ska vell så snart som möjligt för över lite bilder till den här datorn ;)

Stallet idag, ska bara borsta och mysa och pyssla med ponnyn. Det finns inte så mycket annat att göra. Städa, smörja étt träns och sådär ska jag vell också hinna med..
Är det något speciellt ni vill veta om Bandit, stallet så är det bara att komentera så ska jag försöka fixa bilder eller text!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på http://www.designadinblogg.se - Redigerad av Cecilia Hanson