Träning idag

Ursäktar så mycket för den nåliga uppdateringen.
Igår var jag uppe i stallet och skulle rida Azzim. Det blåste hur mycket som helst och Azzim kunde inte koncentrera sig alls. Hindren som stod i paddocken välte och ja, det gick helt enkelt inte att rida. Så det gick inte bra.

Men hovslagaren var i stallet för att sko en annan häst och snäll som han var kunde han slå till Azzims skor som alla satt lite lösa.
Idag ska jag upp senare ikväll. Jag hoppas på att det inte börjar regna för jag ska träna för Sandra Gustafsson igen och då är det jobbigt att skritta en halvtimme för att komma dit och sen rida och sen en halvtimme hem. (lat? - okej, kanske lite)

Azzim har blivit mycket mindre nervös nu när han varit i stallet i lite över 2 veckor. Förut så blev han jättenervös när han stod själv i stallet för att borstas och lite sådant.
Enligt ägaren har han också haft mycket mugg på ena bakbenet, jag började med en ny kräm som bara var en chansning. Men den fungerade super bra! Så om någon av era, som läser bloggens, hästar / ponnyer har mugg ska ni verkligen använda den!
(jag ska ta en bild senare, kommer inte ihåg vad den heter)


en gammal bild när jag red ett varmblod




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på http://www.designadinblogg.se - Redigerad av Cecilia Hanson