magic brushes..

Okej, imorgon eller i övermorgon kommer det ett inlägg med en video om hur det ser ut i stallet där Azzim står. :)

Måste snabba mig med detta inlägget, har typ 3 procent kvar av laptopens batteri, sladden ligger 2 meter bort och jag orkar inte hämta den, haha :3
Var som vanligt i stallet idag, tänkte bara nämna att Magic Brush, borstarna, är fantastiska.
Jag förstår inte hur folk klarar sig utan dom. De fungerar på allt. Sedan att det är 3 stycken i 1 är ju också bra.
Den ena är till Hov, andra till Ben och tredje till Kropp. Dock är alla likadana så jag använder en i taget.
Värmde först upp honom på galoppbanan där jag skrittade, travade och galopperade. Samt bockade ett antal gånger C:
Efter det tog jag ett "pass" i paddocken. Arbetade på volterna och försökte ha stadig yttertygel. Det har verklige förbättrats och nu har jag svårast i vänster varv när jag har högerarm som ytter.
Annars händer inget roligt,
det åskade jättemycket på kvällen och jag hoppas allt är bra med Azzim.
Tråkigt inlägg, ursäktar. 
Men har ni önskemål på vad vi ska skriva om / om du vill bli nämnd i ett inlägg. Skriv en frågan eller tips att skriva om genom Blogrespons som ni hittar i menyn till höger.
Tackar för mitt idag :D


När paulina bjuder på en liten fail bild så bjuder jag på en som är 10 gånger värre.
enjoy!








Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på http://www.designadinblogg.se - Redigerad av Cecilia Hanson