Paulina & Bandit

Mitt namn är Paulina saarela och lilla jag bor i en liten stad nästan precis under Vänern. Jag är 16 år gammal och fyller redan 17 i Mars. Jag är som alla säger en hästtokig tjej och mitt liv handlar bokstavligt bara om hästar. Nu iår börjar jag gymnasiet i estetik-media med specialidrott vilket gör att jag faktist får lite extra tid för hästarna i skolan. Påtal om häst så har jag en helt egen ponny vars namn är Bandit. Bandit fick jag julen 2010 som en liten julklapp (fast jag köpte han faktist själv) när jag först fick hem Bandit var han ganska så oryttinerad liten ponny bus som inte gjort så himla mycket i sitt liv. Vi började hoppträna lite i en hoppspecialgrupp på min ridklubb vilket har resulterat i både glädje och tårar. Men nu det senaste har vi satsat på dressyren och tränar nu regelbundet dressyr. Nu när dressyren sitter okej har hoppningen också börjat gå mycket bättre och vi har börjat tävla lite lokalt men mitt mål är att tävla regionalt på min fina ponny ♥
Nu vet jag inte riktigt mer vad jag ska skriva med ni får såklart fråga om ni undrar något, och mer info om Bandit kommer upp allt eftersom!


Postat av: MIKA

Fin blogg & lycka till med den!:)

2011-08-21 @ 12:55:17
URL: http://mikasstyle.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på http://www.designadinblogg.se - Redigerad av Cecilia Hanson