Fotbollslaget

Det fick bli en uteritt idag! När jag kom till stallet så tog jag fram alla mina saker och började att smörja dom. Älskar verkligen nysmörjade saker, allt är så rent och mjukt! Efter min lilla smörjning tog jag in både Bandit och Oskar, jag ställde in Oskar i boxen så han fick äta lite hö och sen började jag att borsta min lilla ponny. Red i hackamore idag för jag skulle ändå bara ta en sväng i skritt så jag orkade inte tränsa och hålla på. sen red jag iaf en sväng i hagen och bort till NÄL där det var ett gäng fotbollspelare som spelade fotboll och det va inte super lätt att sitta kvar på ponnyn när han blev lite småskraj när dom sköt på bollen och skrek som galningar.. haha det var en som spelade fotboll som skrek till resten utav laget "EYY KOLLA, EN HÄST!" haha..
Jag han tyvär inte att åka och kolla på någon hoppträning idag..
Och imorgon ska jag förhoppningsvis åka till Brätte haga!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på http://www.designadinblogg.se - Redigerad av Cecilia Hanson