nej nu vafan

Vad har hänt egentligen, nu får det bli skärpning från båda håll med bloggningen.
Fick tillbaka min dator nyss och jag har blivit av med hälften av bilderna men det viktigaste är ju att den fungerar,
har försökt ladda ner den nya Blogg-Appen till min ipod under tiden men den fungerade inte ;s?
Kanske bara fundergerar till iphone, vem vet..
Idag så har jag först städat mitt rum, kan säga att det behövdes. Kläder som låg slängda överallt och jag vet inte vad.. Hittade saker jag inte trodde jag hade ^^ haha,
Om en stund ska jag upp till stallet, mocka, borsta, göra kraft och hö och rida Azzim. Har ingen aning om vad jag sk göra. Det är riktigt härligt väder ute, fast kallt!
Man går redan och klagar över hur kallt det är, att man fryser om tårna och fingrarna, men detta är ju bara början?
Tänk sen när det är -20?
det var det ju iallafall förra vintern o.o
Men nog om det!
Vi hörs!
söt bild från förra sommaren (:



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på http://www.designadinblogg.se - Redigerad av Cecilia Hanson