Rubrik

Fick plats i en bil och kunde följa med och kolla på Rebecca :) jag har några bilder som jag kommer ladda upp sedan så ni kan få se hur det såg ut, Rebecca red två rundor eftersom den första inte gick så jättebra, precis på första framhoppningshindret så tvärstannar Angie och Rebecca flög xD. Efter tävlingen så tränade vi att lasta Azzim i transporten och det gick såhääääääääär bra :D Borstade honom och sen tänkte jag låta honom stå idag men Frida envisades med att hon skulle rida honom, så hon fick göra det och sedan lurade hon upp mig också, och det gick jättebra:) så nu vet jag vad jag ska ängna mig åt några veckor framöver ;)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på http://www.designadinblogg.se - Redigerad av Cecilia Hanson