Det gick superbra!

Jag red som sagt ut, red till vad vi kallar "kapar-ängarna" och red lite dressyr där.
Började i skritt att böja honom, rida volter, ått-volter osv. Värmde upp honom så i båda varven, sedan gick vi över i trav. Fortsatte med böjda spår men la även in tempoväxlingar och övergångar, så han skulle lyssna bättre.
Testade sedan galoppen där han blev ganska het men med mycket halvhalter så gick det jättebra. Sedan övergick jag till skritt igen där jag började med sidvärtsrörelser; skänkelviknigar, bakdelsvändningar och framdelsvändningar. Sedan flyttade jag honom i trav också, Avslutade med att få igenom honom i galoppen också. 
Kan inte säga annat än att det gick jättebra, jobbade i både skritt, trav och galopp. 

Har tyvärr inga bilder eftersom jag glömde kameran. Men ska fixa bilder så snart som möjligt. C:
men bjuder på en bild från en annan dag..





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på http://www.designadinblogg.se - Redigerad av Cecilia Hanson