Dagens planer ♥

Hade klockan på 9 i morse och lyckades sätta mig upp, och efter en stund också ställa mig upp. Förflyttade mig till soffan och TV, samt dator i knäet och här sitter jag än :)

Idag ser det ut såhär:
♥ kl 15.00 - Upp till stall Kullen.
♥ kl 16.00 - Upp till Azzim.
♥ kl 17.00 - Hovslagaren kommer.
♥ kl 18.00 - Rida Azzim till Kullen.


När jag och mamma åker till stall Kullen vid 3-tiden så ska jag fixa iordning boxen, lägga i torven osv. Ska även lasta ut några av mina saker som just nu ligger i bilen.
Sedan ska vi upp till Azzim, då ska jag borsta honom och se till så att han är "ganska" klar tills hovslagaren kommer klockan 5. Alla saker som jag har där uppe ska även lastas in i bilen.
Förhoppningsvis hinner jag borsta klart Azzim och packa in saker tills hovslagaren kommer klockan 5. När han är klar så kollar jag det sista, så jag inte glömt någonting.
Sedan ska jag bara rida över Azzim till Kullen, det tar 30 minuter och man kan bara skritta dit, tyvärr ;D

Imorgon blir det troligen uteritt med Rebecca. Sedan ska jag upp till det "gamla" stallet och kasta ut allt spån.
Fullt upp? =D



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på http://www.designadinblogg.se - Redigerad av Cecilia Hanson