helgtjänst

Imorgon och i övermorgon blir det till att gå upp tidigt. Har helgtjänst i stallet, det är bara att fodra hästarna på morgonen och sedan släppa ut. Så det är ju simpelt, men tidigt endå.

Idag så red jag ut med Rebecca, Hanna och Sara. Det var jättemysigt förutom att Azzim är en liten dampheest som ska bocka hela tiden, tro mig, det är inte alltid kul c:
Sedan fick jag reda på något jättekul idag, jag har fått en plats i ett annat stall. Det stallet där rebecca står. Där jag tillbringat mycket tid innan jag fick Azzim. Det kommer bli hur kul som helst. Vet inte riktigt när vi flyttar, men så snart som möjligt.
Uppdaterar mer senare :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på http://www.designadinblogg.se - Redigerad av Cecilia Hanson