Ojdå!

Dålig uppdatering men jag har jobbat hela helgen och efter jobbet har det blivit stall och faktist kompisar! Som igår såv jag över med Malin och Josefine! Vi satt uppe till halv två och tittade på ponnyakuten, haha.
Idag i stallet så provade vi lite sadlar på Bandit och han fick också sin sista dos av medecinerna och nytt bandage, såret har blivit jätte fint men fof inte helt läkt såklart. Sadelporvningen gick också bra, provade 2 stycken Santa cruz celine i olika storlekar och jag gillade sadeln starkt. Dock är vi inte riktigt 100 % säkra på att vi ska ta den för vi funderar även på att köpa en dyrare som man kan byta vid på så jag kan ha när jag köper storhäst någon gång i tiden! :)
Denna Prestigen hade inte suttit fel ;)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på http://www.designadinblogg.se - Redigerad av Cecilia Hanson