sorryy

sorry för dålig uppdatering från min sida igår men jag åkte till stallet efter maten och var där nästan fram till klockan nio och sen skulle pappa ha datorn hela kvällen.. Igår när jag kom till stallet han jag bara borsta min lilla ponny innan jag fick följa med stallkompisens mamma och titta på när en tjej i stallet Jessica skulle ha hoppträning. Så vi åkte dit och kikade lite. När träningen var slut åkte vi tillbaka till stallet så mockade jag i boxen, la in lite nytt strö, gav han mat, medeciner, och ja det ar vell nästan allt!
Snart ska jag bege mig mot stallet och faktist rida lite! Jag fick låna Oskar idag igen så jag ska rida han lite i padocken och sen fixa lite med min egen ponny såklart och sen ska jag nog bara ligga och dega hemma! :)



Postat av: Jonna

Sjukt fin bild!! :)

2011-09-02 @ 16:16:56
URL: http://hastsport.webblogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på http://www.designadinblogg.se - Redigerad av Cecilia Hanson