uppdatering!

Hejsan allihopa!
Nu är jag på bättre humör så då tänkte jag att jag skulle uppdatera lite vad som hänt idag och vad som kommer hända den närmsta veckan.
Idag så har jag ju haft morgonfodringen och utsläppet. Efter det så passade jag på att rida, red först på "galoppbanan" och värmde upp, sen red jag en liten stund i paddocken. Det gich hyfsat bra men orkade inte riktigt med honom idag om jag ska vara ärlig. Han stretar liksom emot, men man ska inte skylla på hästen, det var ju jag som var trött idag :)
Så klockan 10.15, haha jag vet exakt, så var jag klar och på väg hem.
Efter det så har jag varit inne i kungsbacka och handlat B-vitamin, Foderkopa och Torv.
Det är nämligen så att jag ska byta stall.
Jag känner alla i det stallet jag ska flytta till så det känns mycket roligare. Så troligen på Torsdag rider jag över Azzim till det stallet. 
Dagen innan ska Azzim "hovslagas"... (jag har glömt vad det heter xD)
Och jag hittar förhoppningsvis någon som kan klippa honom också, det är ju dags nu.
På onsdag eller innan ska jag fixa boxen där Azzim ska stå, så det kommer blir jätteroligt.
Nu har ni en liten update.
Hoppas ni tycker om bloggen c:!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på http://www.designadinblogg.se - Redigerad av Cecilia Hanson